Radionica kroz koju će se vrtićkoj djeci, putem logičkih igara, na zabavan način približiti svijet programiranje i uvod u rješavanje problemskih zadataka. Namijenjena je predškolskoj djeci koja se prvi put susreću računalnim razmišljanjem te im na zabavan i pristupačan način preko interaktivnih igara, najprije bez računala, a kasnije i na računalu, razvijaju analitičko-logičko razmišljanje.
Nakon čega će stečena znanja primijeniti za upravljanje mTiny robotima.
Ova će radionica u polaznicima probuditi znatiželju, potaknuti logičko razmišljanje, kreativnost i timski rad, zainteresirati ih za tehnologiju i programiranje.
Ciljevi radionice:
- Uvod u računalno razmišljanje:
- Djecu upoznati s osnovnim konceptima računalnog razmišljanja kroz zabavne i interaktivne igre.
- Razvijanje analitičko-logičkog razmišljanja:
- Kroz niz logičkih igara, potaknuti djecu na analitičko razmišljanje i rješavanje problemskih zadataka.
- Osnovni programerski koncepti:
- Upoznavanje djece s osnovnim programerskim konceptom niza naredbi kroz igre bez računala i na računalu.
- Praktična primjena znanja:
- Omogućiti djeci da primijene stečena znanja na računalu na upravljanje mTiny robotima.
- Poticanje znatiželje i kreativnosti:
- Probuditi kod djece znatiželju za svijet tehnologije i programiranja, potičući njihovu kreativnost i timski rad.
Ishodi radionice:
- Razumijevanje osnovnih programerskih koncepata:
- Djeca će prepoznati i razumjeti osnovni programerski koncepte niza naredbi.
- Razvijeno analitičko-logičko razmišljanje:
- Djeca će kroz igre razviti sposobnost analitičkog i logičkog razmišljanja te rješavanja problemskih zadataka.
- Praktične vještine u programiranju:
- Djeca će biti sposobna primijeniti stečena znanja upravljajući mTiny robotima, izvršavajući jednostavne programerske zadatke.
- Povećana znatiželja za tehnologiju:
- Djeca će pokazati povećanu znatiželju za tehnologiju i programiranje, motivirana za daljnje učenje u ovom području.
- Razvijene socijalne vještine:
- Kroz timski rad, djeca će razviti socijalne vještine i sposobnost suradnje s vršnjacima.
Plan aktivnosti:
- Uvodne igre bez računala:
- Igre poput “Sastavi niz” gdje djeca pomoću kartica uče sastavljati niz naredbi.
- “Logičke zagonetke” gdje djeca rješavaju jednostavne problemske zadatke kroz grupni rad.
- Interaktivne igre na računalu:
- Korištenje jednostavnih edukativnih aplikacija koje djecu uče osnovnim programerskim konceptima kroz igru.
- Upravljanje mTiny robotima:
- Djeca će koristiti stečena znanja za upravljanje mTiny robotima, kreirajući jednostavne programe kako bi roboti izvršavali zadatke.
Izneseni stavovi i mišljenja samo su autorova i ne odražavaju nužno službena stajališta Europske unije ili Europske komisije. Ni Europska unija ni Europska komisija ne mogu se smatrati odgovornima za njih.