Programiranje uz igru

Radionica kroz koju će se vrtićkoj djeci, putem logičkih igara, na zabavan način približiti svijet programiranje i uvod u rješavanje problemskih zadataka. Namijenjena je predškolskoj djeci koja se prvi put susreću računalnim razmišljanjem te im na zabavan i pristupačan način preko interaktivnih igara, najprije bez računala, a kasnije i na računalu, razvijaju analitičko-logičko razmišljanje.

Nakon čega će stečena znanja primijeniti za upravljanje mTiny robotima.

Ova će radionica u polaznicima probuditi znatiželju, potaknuti logičko razmišljanje, kreativnost i timski rad, zainteresirati ih za tehnologiju i programiranje.

 

Ciljevi radionice:

  1. Uvod u računalno razmišljanje:
    • Djecu upoznati s osnovnim konceptima računalnog razmišljanja kroz zabavne i interaktivne igre.
  2. Razvijanje analitičko-logičkog razmišljanja:
    • Kroz niz logičkih igara, potaknuti djecu na analitičko razmišljanje i rješavanje problemskih zadataka.
  3. Osnovni programerski koncepti:
    • Upoznavanje djece s osnovnim programerskim konceptom niza naredbi kroz igre bez računala i na računalu.
  4. Praktična primjena znanja:
    • Omogućiti djeci da primijene stečena znanja na računalu na upravljanje mTiny robotima.
  5. Poticanje znatiželje i kreativnosti:
    • Probuditi kod djece znatiželju za svijet tehnologije i programiranja, potičući njihovu kreativnost i timski rad.

Ishodi radionice:

  1. Razumijevanje osnovnih programerskih koncepata:
    • Djeca će prepoznati i razumjeti osnovni programerski koncepte niza naredbi.
  2. Razvijeno analitičko-logičko razmišljanje:
    • Djeca će kroz igre razviti sposobnost analitičkog i logičkog razmišljanja te rješavanja problemskih zadataka.
  3. Praktične vještine u programiranju:
    • Djeca će biti sposobna primijeniti stečena znanja upravljajući mTiny robotima, izvršavajući jednostavne programerske zadatke.
  4. Povećana znatiželja za tehnologiju:
    • Djeca će pokazati povećanu znatiželju za tehnologiju i programiranje, motivirana za daljnje učenje u ovom području.
  5. Razvijene socijalne vještine:
    • Kroz timski rad, djeca će razviti socijalne vještine i sposobnost suradnje s vršnjacima.

Plan aktivnosti:

  1. Uvodne igre bez računala:
    • Igre poput “Sastavi niz” gdje djeca pomoću kartica uče sastavljati niz naredbi.
    • “Logičke zagonetke” gdje djeca rješavaju jednostavne problemske zadatke kroz grupni rad.
  2. Interaktivne igre na računalu:
    • Korištenje jednostavnih edukativnih aplikacija koje djecu uče osnovnim programerskim konceptima kroz igru.
  3. Upravljanje mTiny robotima:
    • Djeca će koristiti stečena znanja za upravljanje mTiny robotima, kreirajući jednostavne programe kako bi roboti izvršavali zadatke.

 

Izneseni stavovi i mišljenja samo su autorova i ne odražavaju nužno službena stajališta Europske unije ili Europske komisije. Ni Europska unija ni Europska komisija ne mogu se smatrati odgovornima za njih.