Rješavanje problemskih zadataka za srednju grupu osnovnoškolaca
Učenik si 4. do 6. razreda OŠ koji si bio polaznik skupine Algoritmi 1 ili već imaš iskustva u programiranju, a ostvario si zapažene rezultate na Hrvatskom otvorenom natjecanju iz informatike ili na Državnom natjecanju iz informatike (Infokup)?
Zanimaju te složeni matematički algoritmi te napredne tehnike programiranja? Iznimno si dobar u matematici i privlači te računalno razmišljanje? Želiš se natjecati kako bi utvrdio koliko si dobar te kako bi svoja znanja unaprijedio? Želiš biti jedan od najboljih programera u budućnosti?
Ti si prava osoba za tečaj ALGORITMI 2!
Ovaj tečaj nastavak je razvoja tvojih vještina u rješavanju problemskih zadataka. Naučiti ćeš napredne algoritme u razvoju rješenja problemskih zadataka, a što podrazumijeva i iznimno napredne spoznaje programskog jezika Python. Naučiti ćeš koristiti napredne strukture podataka, modelirati svoje programsko rješenje i već početi kodirati kako to rade profesionalci. Ako će skupina doista biti radišna i napredna, zaviriti ćemo malo i u svijet Objektno orijentiranog programiranja. Osim toga, čim prođu natjecanja, naučiti ćeš razvijati prave računalne igre u Python programskom jeziku korištenjem Pygame Zero biblioteku. I, još mnogo toga zanimljivog...
Algoritmi 2 je tečaj u kojem djeca kreću učiti rješavati naprednije problemske zadatke čija rješenja se sastoje od matematičkih i analitičko-logičkih instrukcija (naredbi). Programira se u Python programskom jeziku. Na kraju tečaja postoji vjerojatnost početka učenja i C++ programskog jezika.
Što čini ovaj program posebnim?
Tečaj se temelji na razvoju izvrsnosti u djece na polju računalnog razmišljanja s naglaskom na primjenu računalnih algoritama. Kroz tečaj će djeca upoznati jedan od trenutno najpopularnijih svjetskih programskih jezika – Python. Upoznat će se sa sučeljem najmodernijeg razvojnog alata PyCharm te naučiti kako se naredbama stvaraju napredniji računalni programi. Učenje se provodi kroz primjere, bez faktografije. Učenici će naučiti koristiti programski jezik u rješavanju složenijih problemskih zadataka, prije svega učeći stvarati efikasne algoritme u rješavaju zadanih problema. Kroz tečaj ćemo djecu naučiti razmišljati, rješavati probleme, poticati kreativnost te prije svega, razvijati izvrsnost.
Ishodi tečaja:
- razumjeti naprednije pojmove o algoritmu i njegovom stvaranju
- upoznati se s razvojnim sučeljem PyCharm
- usvojiti napredne naredbe Python jezika:
- 1d i 2D matrice - list()
- Složene tipove podataka - tuple(), set(), dictionary(), map()
- Matematičke operacije s matricama
- Rad s funkcijama – modeliranja programa
- sortiranje po jednom ili više svojstava
- rekurzije
- binarno pretraživanje
- osnove objektno orijentiranog programirnaja (OOP)
- dizajnirati algoritam i izabrati optimalne tipove i strukture podataka u rješavanju naprednih problema
- kretati se kroz programski kod u ispitivanju koda (debug)
- prezentirati i argumentirati svoje stavove, ideje i rješenja
- razvijati kritičko razmišljanje, kreativnost i snalažljivost u rješavanju problema
- razvijati vještinu matematičko-logičkog razmišljanja
- povezati matematiku i informatiku s ostalim prirodnim predmetima
- upoznati mogućnosti i granice primjene računala u rješavanju problema
- Razvijati računalne igre u Pygame Zero okruženju
- na zabavan i kreativan način upoznati se s osnovama razvoja računalnih igara
- rad po principu "od ideje do rješenja"
- učenje kroz primjere, vježbu i igru
Razvoj računanih video igara
Učenici su obvezni sudjelovati na informatičkim natjecanjima u primjeni algoritama: Hrvatsko otvoreno natjecanje u informatici – HONI i Državnom natjecanju iz informatike – Infokup.