Cilj tečajeva „Napredna matematika 1 i 2“ je omogućiti visokomotiviranim i potencijalno darovitim učenicima iskustvo stjecanja naprednih matematičkih znanja i vještina potrebnih za natjecanja, s naglaskom razvoja potencijala svakog polaznika i uz uvažavanje njihovih ideja i inicijative. Nastava je usmjerena na razvijanje logičkog, kritičkog i kreativnog mišljenja te produbljivanje razumijevanja matematičkih koncepata koji nadilaze redovni nastavni program. Pod vodstvom mentora, u manjim skupinama učenika sličnih sposobnosti, polaznici će imati priliku razvijati svoje potencijale, sposobnosti i interese, uz jačanje kognitivnih sposobnosti, socijalnih vještina i poticaj motivacije za daljnji rad.
Kome su namijenjeni ovi tečajevi?
Nudimo tečajeve napredne matematike u kojima učenici obrađuju gradivo osnovne škole na natjecateljskoj razini.
Program tečaja „Napredna matematika 1“ prilagođen je učenicima 3. i 4. razreda, a „Napredna matematika 2“ učenicima 5. i 6. razreda osnovne škole koji s lakoćom savladavaju redovni nastavni program i koji pokazuju izrazite sklonosti i interes za naprednu matematiku, te žele dodatno razvijati svoje matematičke vještine na naprednoj razini.
Tijekom radionica učenici će raditi na kompleksnim zadacima i izazovima sličnim onima koji se pojavljuju na natjecanjima, dublje istraživati i primjenjivati različite matematičke koncepte i metode koje će im pomoći da unaprijede vlastite matematičke kompetencije.
Ishodi tečajeva
- Produbiti matematička znanja i razvijati matematičke vještine na naprednoj razini.
- Poticati razvoj matematičkog mišljenja i strategija rješavanja problema.
- Razvijati vještine kreativnog i inovativnog rješavanja problema.
- Poticati razvoj vještina kritičkog mišljenja i svjesno korištenje strategija rješavanja problema.
- Razvijati apstraktno mišljenje i logičko zaključivanje.
- Poticati razvoj sposobnosti izražavanja ideja matematičkim jezikom i pismom.
- Povezivati matematiku s vlastitim iskustvom, svakodnevnim životom i drugim odgojno-obrazovnim područjima.
- Prepoznati ulogu matematike u razvoju suvremenog društva.
- Razvijati pozitivan stav prema matematici, vlastitom razvoju i napretku.
- Poticati kritički pristup vlastitom radu.
- Jačati samopoštovanje i razvijati pozitivnu sliku o sebi.
- Surađivati s vršnjacima u planiranju i provedbi zadataka te razvijati suradničke i komunikacijske vještine.
Planiran je godišnji fond od 30 školskih sati, uz tjedni ritam predavanja od 2 školska sata. Svaki učenik je obvezan učlaniti se u udrugu Mladi informatički stručnjaci (MIS), čime dobiva e-mail adresu te online pristup sustavu kroz koji će imati dodatne materijale i vrhunsku komunikacijsku i edukativnu platformu.