Razvoj računalnih igara

Tečaj je orijentiran na učenje programiranja kroz stvaranje vlastite igre. Tijekom 50 školskih sati polaznici će usvojiti brojna praktična znanja - od timskog rada, grafičkog okruženja, formata grafičkih i zvučnih resursa, do tehnika programiranja i metoda razvoja programa. Paradigma kojom se započinje bit će prilagođena razini svakog od polaznika s ciljem ujednačene vještine programiranja do sredine tečaja. Uz uobičajene algoritme koji su dio obrazovanja svakog programera, ponuđeni sadržaji bit će dovoljno široki da polaznicima omoguće prednost u bilo kojoj grani informatičke znanosti i industrije.

Za okruženje i programske jezik odabrani su trenutno najpopularniji jezici (C# i Javascript) te programi (Unity, Blender) i metode razvoja softvera i verzioniranje (GitHub). Korišteni paketi su besplatni za korištenje u edukativne svrhe te imaju širok raspon slobodno dostupnih materijala i primjera i izvan našeg tečaja.

Ishodi:

Metode praćenja napretka polaznika biti će provođene kroz projektni i kompetitivni pristup, rad u grupama, kontinuiranu komunikacija s mentorima, redovnu procjena te samoprocjenu. Cilj tečaja je osposobiti polaznike za samostalnu izradu vlastitih video igara.

Uzrast:

Tečaj je namijenjen učenicima od 5. razreda osnovne škole do 4. razreda srednje škole.

*ZBOG NEPLANIRANIH OKOLNOSTI I NEMOGUĆNOSTI PREDAVAČA DA ODRŽI PREDAVANJA, TEČAJ SE ODGAĐA NA SLJEDEĆU GODINU. O PRIJAVAMA I POČETKU PREDAVANJA NAKNADNO ĆEMO VAS OBAVIJESTITI.