Uspješno završena radionica “Razmišljaj računalno” za osnovnoškolce

Uspješno završena radionica “Razmišljaj računalno” za osnovnoškolce

U razdoblju od 11. lipnja do 9. srpnja 2024. godine, u prostorima Tehnološko-inovacijskog centra Međimurje (TICM), uspješno je realizirana radionica „Razmišljaj računalno“ u organizaciji udruge Mladi informatički stručnjaci (MIS), a pod pokroviteljstvom Grada Čakovca.

Radionicu je vodio Marin Drabić, edukator u udrugama MIS i MIK, a tijekom deset školskih sati polaznici su stekli osnovna znanja o programiranju u Pythonu.

Namijenjena djeci osnovnoškolske dobi (10-13 godina), radionica je pružila jedinstvenu priliku za upoznavanje s osnovama računalnih algoritama. Polaznici su naučili instalirati Python, koristiti razvojno okruženje PyCharm, te savladati osnovne koncepte programskog jezika Python kroz rješavanje problemskih zadataka.

Cilj ove radionice bio je olakšati razumijevanje osnovnih principa programiranja te djeci pružiti temeljnu vještinu za daljnji razvoj u području informatike i tehnologije.

Zahvaljujemo Gradu Čakovcu na podršci, kao i svim polaznicima i njihovim roditeljima na ukazanom povjerenju. Oduševljeni smo entuzijazmom i interesom mladih sudionika te se veselimo budućim radionicama koje će ih dodatno inspirirati i osnažiti za daljnje uspjehe u digitalnom svijetu!

 

 

 

Posted by Irena Štefok in Nekategorizirano
Završen tečaj Moj prvi program

Završen tečaj Moj prvi program

Tečaj Moj prvi program, u sklopu Centra izvrsnosti informatike Međimurske županije, uspješno je završen. Tečaj se provodio u prostorijama Tehnološko-inovacijskog centra Međimurje (TICM) u suradnji s udrugom Međimurski informatički klub (MIK). Tečaj je pohađalo jedanaestero djece od 2. do 4. razreda osnovne škole.

Tijekom 60 školskih sati učenici su stjecali nova znanja i vještine, razvijali kreativnost, logičko i računalno razmišljanje te se uz to odlično zabavili. Upoznavanjem malog mTiny robota polaznici su na zabavan način “uplovili” u svijet programiranja i robotike. Uz programski jezik Scratch učenici su upoznali slijed, petlje, grananje, kreiranje i korištenje varijabla i vlastitih blokova… Svoju kreativnost polaznici su pretočiti u zanimljive igre, interaktivne priče i multimedijalne animacije. Micro:bit je poslužio za izradu različitih praktičnih programa. Termometar, kompas, brojač koraka, brojač posjetitelja, svjetiljka, igraća kockica, Kamen, škare, papir samo su neki od programa koje smo tijekom tečaja izradili. Robot mBot bio je vrlo praktičan za upoznavanje dijelova robota, senzora te usvajanje osnova za rad s robotima.

 

Tijekom tečaja, naši najmlađi polaznici Centra izvrsnosti pokazali su veliki interes, znatiželju, upornost i volju te svladali sve izazove s kojima su se susreli.

Posted by Dunja Škvorc in Centar izvrsnosti informatike
Završena radionica „Razvoj računalnih igara“ za mlade kreativce

Završena radionica „Razvoj računalnih igara“ za mlade kreativce

U prostorima Tehnološko-inovacijskog centra Međimurje uspješno je održana radionica „Razvoj računalnih igara“, organizirana od strane udruge Mladi informatički stručnjaci (MIS) uz podršku grada Čakovca.

Pod stručnim vodstvom Dejana Drabića, polaznici u dobi od 11 do 15 godina imali su priliku u deset školskih sati steći temeljna znanja o programiranju računalnih igara koristeći Python i Pygame Zero biblioteku.

Radionica je bila osmišljena tako da kroz kombinaciju predavanja, praktičnih vježbi i samostalnog rada na projektima potakne kreativnost i tehničke vještine polaznika. Bez obzira na prethodno iskustvo, svaki sudionik dobio je priliku istražiti proces razvoja računalnih igara i napraviti vlastiti projekt, od ideje do realizacije.

Ova radionica bila je jedinstvena prilika za mlade kreativce da naprave prve korake u fascinantnom svijetu razvoja igara te ostvare svoje „igračke snove“.

Zahvaljujemo svim polaznicima na trudu i entuzijazmu te Gradu Čakovcu na podršci. Radujemo se budućim radionicama koje će inspirirati i osnažiti nove generacije digitalnih inovatora!

Posted by Irena Štefok in Nekategorizirano
Karijerna zanimanja iz STEM područja

Karijerna zanimanja iz STEM područja

Dana 7. svibnja 2024. godine, u sklopu projekta “Budi (IN)formatičar!”, naši predavači, Viktor Lazar i Dejan Drabić, (iz udruga MIS i MIK) održali su izuzetno zanimljivo i korisno predavanje u Graditeljskoj školi Čakovec na temu Karijerna zanimanja u STEM području. Ova važna edukativna aktivnost, koja je provedena pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti i obrazovanja (MZO), bila je usmjerena prema učenicima 3. razreda te škole, omogućivši im da se upoznaju s različitim mogućnostima koje im se nude unutar STEM područja, s posebnim naglaskom na razvoj u web tehnologijama.

Uvodni dio predavanja bio je posvećen predstavljanju IT industrije te različitih karijernih putova koje ona nudi. Učenici su imali priliku saznati više o potencijalima IT sektora, kao i o konkretnim procesima i radnim pozicijama koje se nalaze unutar razvoja proizvoda. Predavači su istaknuli važnost IT industrije u današnjem svijetu i objasnili kako se kroz različite karijerne pozicije može ostvariti uspješna profesionalna budućnost.

Drugi dio predavanja bio je interaktivan. Učenicima su se približile metode i načine u razvoju web aplikacija. Kroz konkretne primjere i praktične savjete, učenici su dobili uvid u stvarne izazove i rješenja s kojima se susreću IT stručnjaci u svom radu. Ovaj dio predavanja bio je izuzetno koristan jer je učenicima omogućio da iz prve ruke dobiju vrijedne informacije od stručnjaka iz realnog sektora.

Predavanje je imalo poseban značaj za učenike jer su imali priliku direktno komunicirati s vrsnim IT stručnjacima i dobiti odgovore na svoja pitanja. Ova interakcija je dodatno motivirala učenike da razmisle o svojim budućim karijerama u STEM području te im pružila dragocjene smjernice za daljnji razvoj.

Graditeljska škola Čakovec, kao jedan od partnera u projektu Budi (IN)formatičar!, još jednom je pokazala svoju posvećenost pružanju kvalitetnog obrazovanja i stvaranju novih prilika za svoje učenike. Ova inicijativa je dokaz da suradnja između obrazovnih institucija i stručnjaka iz realnog sektora može donijeti iznimne rezultate i značajno doprinijeti profesionalnom razvoju mladih.

Udruge MIS i MIK će nastavit s provođenjem sličnih aktivnosti i u budućnosti, s ciljem da što većem broju mladih ljudi približi mogućnosti koje im nudi STEM područje te ih potakne na razmišljanje o karijeri u ovim dinamičnim i perspektivnim sektorima.

Posted by Dejan Drabić in Nekategorizirano

Tribine o STEM zanimanjima oduševila učenike II. OŠ Čakovec

Čakovec, 24. svibnja 2024. – U II. osnovnoj školi Čakovec održane su dvije tribine na temu “Svijet budućih karijernih zanimanja iz STEM područja” koje su privukle veliku pažnju učenika sedmih i osmih razreda. Tribine su bile dio projekta “STEM HERO” u kojem II. OŠ Čakovec sudjeluje kao partner, a projekt je sufinanciran od strane Ministarstva znanosti i obrazovanja.

Voditelj tribine, Dejan Drabić, mag. inf., otvorio je događaj upoznavši učenike s raznolikim aktivnostima koje provode udruge Mladi informatički stručnjaci (MIS) i Međimurski informatički klub (MIK) te ih pozvao da se pridruže radionicama kako bi razvijali svoje vještine. Drabić je također objasnio značenje akronima STEM kroz konkretne primjere iz školskog gradiva, s posebnim naglaskom na tehnologiju i matematiku.

Jedan od najzanimljivijih dijelova tribine bio je prikaz razvoja igre “Pogodi broj”. Učenici su imali priliku vidjeti kako se koriste najmoderniji programski jezici kao što su Python, JavaScript i HTML/CSS u kombinaciji s matematičkim algoritmom binarnog pretraživanja za rješavanje problema pronalaska najkraćeg puta. Posebno su bili oduševljeni demonstracijom algoritama kroz igru u kojoj je Super Mario tražio put kroz labirint do princeze, koristeći računalni algoritam za pronalazak najkraćeg puta, tj. najmanjeg broja koraka da izbavi svoju princezu.

Učenici su također saznali koliko su algoritmi ključni u modernim tehnologijama poput umjetne inteligencije i računalnog vida. Primjer prepoznavanja karakteristika lica putem kamere u realnom vremenu, izazvao je posebno zanimanje prisutnih. Prikazivanje biometrijskih točaka lica uživo pokazalo je kako napredne tehnologije rade u praksi. Uzet je primjer vrtke Visage Technologies u kojoj radi na srodnim tehnologijama predavač udruga.

Cilj ovih tribina bio je potaknuti interes učenika za STEM područja te im pružiti odgovore na pitanja o zanimanjima koja obuhvaća STEM i njihovom značaju u suvremenom društvu, osobito u razvoju novih tehnologija budućnosti. Izvrsna organizacija i suradnja s II. OŠ Čakovec omogućili su učenicima da prošire svoja znanja i olakšaju izbor svog budućeg karijernog puta.

Ove tribine su još jedan korak u pravom smjeru za poticanje mladih na ulazak u svijet STEM zanimanja, osiguravajući tako svijetlu budućnost za nove generacije stručnjaka u znanosti, tehnologiji, inženjerstvu i matematici.

Posted by Dejan Drabić in Nekategorizirano

YouTick radionica

U organizaciji udruge Mladi informatički stručnjaci (MIS), a pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti i obrazovanja, održavala se radionica pod nazivom "YouTick". Polaznici ove radionice bili su učenici od 5. do 8. razreda osnovne škole. Održavala se u Tehnološko-inovacijskom centru Međimurje (TICM) i u Osnovnoj školi Prelog.

Na radionici smo razgovarali i diskutirali o snimanju videozapisa, autorskim pravima te sigurnom korištenju platformi poput YouTube-a i TikToka. Polaznici su imali priliku upoznati osnovne tehnike snimanja, uključujući kadriranje, osvjetljenje i perspektivu za estetski privlačne rezultate. Također su se upoznali s osnovama uređivanja videozapisa, uključujući rezanje, spajanje, dodavanje tranzicija i vizualnih efekata. Zvučni efekti i prilagodba zvuka videozapisa također su bili dio radionice.
Osim tehničkih vještina, naglasak je bio stavljen na važnost pridržavanja autorskih prava i etičkog ponašanja na internetu.
Ova radionica omogućila je učenicima stjecanje novih znanja i vještina koje će moći primijeniti u svom svakodnevnom digitalnom životu, bilo da se radi o školskim projektima, hobijima ili budućim profesionalnim interesima.

 

 

Posted by Irena Štefok in Nekategorizirano
Predavanje – Umjetna inteligencija: “Od znanstvene fantastike do stvarnosti”

Predavanje – Umjetna inteligencija: “Od znanstvene fantastike do stvarnosti”

U petak, 17. svibnja, u Gimnaziji Josipa Slavenskog Čakovec održano je predavanje za učenike pod nazivom Umjetna inteligencija: “Od znanstvene fantastike do stvarnosti”. Predavanje je dio projekta Budi(IN)formatičar!, kojeg provodi udruga Mladi informatički stručnjaci (MIS) pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske, a čiji je partner i Gimnazija Josipa Slavenskog Čakovec.

U kratkom uvodnom dijelu, predsjednik udruge MIS, Dejan Drabić, mag. inf. pozdravio je prisutne te se osvrnuo kroz aspekte rada informatičkih udruga MIS i MIK, a ujedno istaknuo neke zanimljivosti koje donosi umjetna inteligencija, kao posljedica razvoja računalnih algoritama, računalnih kapaciteta i velike količine podataka. Predavanje je nastavio Marin Drabić, mag. ing. rač., uspješan je inženjer istraživanja i razvoja u automobilskoj industriji, zaposlen u hrvatsko-švedskoj tvrtki Visage Technologies koja proizvodi softver za praćenje i analizu lica korištenjem računalnog vida. Ujedno, posjeduje posebnu poslovnu jedinicu usmjerenu na automobilsku industriju, gdje u suradnji s tvrtkom Qualcomm razvija napredni softver za ADAS/ADS (Advanced Driver Assistance & Autonomous Driving Systems) za razne proizvođače automobila poput Mercedesa i BMW-a.

Marin je kroz predavanje iznio pregled niza intrigantnih tema iz područja umjetne inteligencije, ističući njezine iznimne mogućnosti i utjecaj na naš svakodnevni život. U uvodnom dijelu detaljno je objasnio njezin mehanizam rada, s posebnim naglaskom na ključna područja poput strojnog učenja, dubokog učenja, obrade prirodnog jezika i računalnog vida. Posebno je istaknuo duboko učenje, koje se bavi razvojem naprednih modela umjetnih neuronskih mreža. Ovi modeli postižu izvanredne rezultate i koriste se u brojnim modernim tehnologijama poput chatbotova, generatora slika i videa, te autonomnih vozila.

Jedan od najupečatljivijih dijelova predavanja bio je posvećen autonomnim vozilima, pri čemu je objašnjeno kako ona funkcioniraju i kako se klasificiraju prema razinama autonomnosti. Kroz jasne i lako razumljive primjere, gimnazijalci su dobili uvid u tehnologiju koja će oblikovati budućnost automobilske industrije. Marin, nekadašnji učenik Gimnazije Josipa Slavenskog, alumni Fakulteta računarstva i elektrotehnike, predavanje je završio impresivnom demonstracijom autonomne vožnje, tijekom koje je prikazao video koji pokazuje kako njihov softver radi u stvarnim uvjetima. Ova demonstracija bila je vrhunac događaja, ostavljajući učenike zadivljenima mogućnostima i preciznošću tehnologije autonomne vožnje.

Marin je istaknuo da je na njegov razvoj u informatici ponajviše imao utjecaj učenja računalnih algoritama u udrugama, a čiji je danas i sam predavač i mentor. No, isto je tako naglasio i značaj stečenih znanja u STEM predmetima, s naglaskom na matematiku, za što je Gimnazija Josipa Slavenskog najbolji izbor.

Ovaj događaj bio je ne samo edukativan, već i inspirativan, pružajući učenicima priliku da se upoznaju s najnovijim dostignućima u području umjetne inteligencije i autonomnih vozila, dobivajući odgovore na svoja pitanja od osobe koja tu tehnologiju koristi u svakodnevnom radu. Zahvaljujući projektu Budi(IN)formatičar! i suradnji Gimnazije Josipa Slavenskog Čakovec s udrugom Mladi informatički stručnjaci (MIS), učenici su dobili vrijedan uvid u svijet koji će oblikovati njihovu budućnost.

Posted by Marin Drabić in Budi (IN)formatičar!, Umjetna inteligencija
Uspješno završen tečaj “Igraj svoju igru”

Uspješno završen tečaj “Igraj svoju igru”

U organizaciji udruge Mladi informatički stručnjaci (MIS), a pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske, održavao se tečaj „Igraj svoju igru“. Tečaj je pohađalo 13 učenika od 3. do 5. razreda osnovne škole, a radionice su se održavale u prostorijama Metalske jezgre Čakovec.

Kroz intenzivni program trajanja 26 sati, djeca su imala priliku upoznati se s različitim aspektima računalnih igara. Pod vodstvom Dejana Drabića, polaznici su prošli kroz različite aktivnosti i radionice koje su im omogućile da steknu temeljna znanja i vještine u područjima dizajna igara, programiranja, umjetnosti i glazbe. Kroz kreativne aktivnosti poput stvaranja likova, razina i priča, djeca su razvijala svoje vještine u smišljanju zanimljivih i izazovnih igara.

Jedan od ključnih ciljeva tečaja bio je potaknuti svijest o etičkom korištenju računalnih igara te educirati polaznike o važnosti razlikovanja stvarnosti od virtualnog svijeta. Također, posebna pažnja posvećena je sigurnosnim mjerama i zaštiti privatnosti prilikom igranja online igara. Kroz timski rad i suradnju, djeca su zajedno stvarala igre i razmjenjivala ideje, potičući međusobno učenje i podršku. Kroz interaktivne lekcije, polaznici su stvarali jednostavne igre, učeći o logici, petljama, uvjetima i događajima, te su stekli dublje razumijevanje korisničkog iskustva i važnosti vizualnog dizajna i estetike u igrama.

Na kraju tečaja, polaznici su stekli brojne vještine poput kreativnosti, logičkog razmišljanja, timskog rada te konkretne kompetencije iz područja dizajna igara, programiranja, umjetnosti i glazbe. Također su postali svjesni etičkih i sigurnosnih aspekata korištenja računalnih igara, te su bili potaknuti izraziti svoju kreativnost kroz stvaranje vlastitih igara.

Ovaj tečaj pružio je djeci ne samo zabavno, već i poučno iskustvo, potičući njihovu strast prema tehnologiji i kreativnom izražavanju. Zahvaljujemo svim polaznicima na sudjelovanju i želimo im mnogo uspjeha u daljnjem razvoju njihovih vještina i projekata u području računalnih igara!

 

 

Posted by Irena Štefok in Budi (IN)formatičar!, Vijesti

Python akademija

U sklopu projekta Budi(IN)formatičar! sufinanciranog od strane Ministarstva znanosti i obrazovanja u Dječjoj kući Prelog, održavaju se radionice pod nazivom Python akademija.

Nastavi čitati →

Posted by M B in Budi (IN)formatičar!
Državno natjecanje iz informatike 2024.

Državno natjecanje iz informatike 2024.

Od 9.4. do 12.4.2024. godine u Vodicama je održano Državno natjecanje iz informatike. Natjecanje se održavalo u dvoranama hotela Imperial, u sklopu kojeg su bili smješteni i svi sudionici. Kako smo i spomenuli, nakon provedenih školskih i županijskih natjecanja diljem Hrvatske, pravo nastupa na Državnom natjecanju iz informatike izborilo je 13 naših članova koji su se natjecali u kategorijama: Logo i Primjena algoritama. Osim za spomenuto natjecanje, učenici kontinuirano provode intenzivne pripreme u našem Centru te ujedno razvijaju vještine iz šireg STEM područja.

Već drugi dan, tj. u srijedu 9.4.2023. godine održano je natjecanje iz kategorije Algoritmi LOGO, gdje su svoj nastup imali učenici Ivan Rudi Drk, učenik 5. razreda OŠ Podturen te Lovro Žagar, učenik 6. razreda II. OŠ Čakovec. U sklopu CIIMŽa, spomenute učenike je za natjecanje pripremao Viktor Lazar, koji je po propozicijama natjecanja bio evidentiran u svojstvu vanjskog mentora. Učenici su po propozicijama imali obvezu imati i odgovornog mentora iz škole, a to su bili redom kolege Karlo Zadravec i Sanja Murk.

Ivan Rudi Drk

Lovro Žagar

Tog prvog dana nastupili su i srednjoškolci, Ozana Margotić, učenica 1. razreda Prve gimnazije Varaždin te Fran Janči, učenik Gimnazije Josipa Slavenskog Čakovec. Njihov vanjski mentor (predstavnik naših udruga i CIIMŽ) bio je Miljenko Blažeka, dok su odgovorni mentori bili redom Bojan Banić i Darinka Drabić. Kod kategorije Primjena algoritama za srednjoškolce, natjecanje se provodi u 2 dana.

Ozana Margotić i
Dejan Drabić
(prošlogodišnji Ozanin mentor)

Fran Janči i
mentor Miljenko Blažeka

Osim samog natjecanja, učenici su proveli vrijeme i u druženju te razmjeni iskustava. Neki od njih su, kroz opuštenu atmosferu, uživali u prekrasnom krajoliku i šetnji, dok je su drugi učenici raspravljali o načinu pristupa u rješavanju zadataka. Osnovnoškolcima se natjecanje provodi u trajanju od 2 i pol sata. Stoga sam rezultat nužno nije odraz kvalitete. Djeca su svakako po vrlo visokim pritiskom te su za njih to doista veoma važna životna iskustva i u prihvaćanju novih izazova, očekivanja, ali i razočaranja.

Posljednjeg natjecateljskog dana, u četvrtak, u prije podnevnim satima nastupili su natjecatelji iz kategorije Primjena algoritama za osnovne škole, čak njih devetero, dok su u popodnevnim satima drugi krug istoimene kategorije nastupili srednjoškolci. Zadaci su ove godine za nas bili ponešto "neočekivani". Natjecatelji su bili itekako spremni za njih, ali je trema i niz drugih faktura uvijek element nekog odstupanja. Nakon objave rezultata, osvojene su dvije bronce, jedna u kategoriji LOGO učenika Lovra Žagara te druga u kategoriji Primjena algoritama OŠ učenika Pavla Margotića. Čak tri učenika ostvarila su plasman četvrtog mjesta. A i nekolicini drugih natjecatelja nedostajao je vrlo mali bodovni prag do vodećih pozicija. No, kada se sve sabere, radi se o odličnom rezultatu i najvažnijoj činjenici, a to je mnogobrojnost naših natjecatelja koji spadaju u državni vrh.

Ono što već duži niz godina naglašavamo, a što su ovaj puta isticali i drugi akteri natjecanja, jest nužnost uvođenja tzv. "full feedback" sustava u natjecanje, a ono omogućuje da kroz natjecanje učenik ima uvid koliko je njegovo rješenje ostvarilo bodove. Sadašnje natjecanje za osnovnoškolce to onemogućuje, jer učenik ima spoznaju tek koliko bodova ostvaruju primjeri zadataka, a ne konačno testiranje zadatka. Tako je jedan učenik imao sva točna rješenja probnih primjera, pa je bio u uvjerenju da su mu rješenja točna, da bi po okončanju natjecanja i uvidu u stvarno bodovanje rješenja utvrdio gubitak bodova. Kada bi natjecatelj imao povratnu informaciju tijekom natjecanja, a tu opciju imaju osigurani srednjoškolci te je to slučaj kod svih međunarodnih natjecanja, zasigurno bi situacija bila kudikamo drugačija, tj. realističnija. Svakako, više sreće ili uspjeha biti će naredne godine. 🙂

Ian Sršan,
mentori Nenad Hajdinjak
i Dejan Drabić

Pavao Margotić i
mentor Dejan Drabić

Fran Topolnjak i
mentor Dejan Drabić

Lovro Novak,
mentori: Dejan Drabić i Karlo Zadravec

Jakov Marodi i
mentor Dejan Drabić

Marta Topolnjak i
mentor Dejan Drabić

Ivano Lukačević i
mentor Dejan Drabić

Marin Rođak i
mentor Dejan Drabić

Leo Lipić,
mentori: Marina Držanić i Dejan Drabić

Rezultati učenika, članova Centra izvrsnosti informatike Međimurske županije, redom su:

Mjesto Učenik, škola Razred Kategorija Mentori
5. Ivan Rudi Drk, OŠ Podturen 5. LOGO Viktor Lazar i Karlo Zadravec
3. Lovro Žagar, I. osnovna škola Čakovec 6. LOGO Viktor Lazar i Sanja Murk
3. Pavao Margotić, VI. OŠ Varaždin 5. Primjena algoritama OŠ Dejan Drabić i Ana Obradović
6. Ian Sršan, OŠ Mursko Središće 5. Primjena algoritama OŠ Dejan Drabić i Nenad Hajdinjak
4. Fran Topolnjak, OŠ Strahoninec 6. Primjena algoritama OŠ Dejan Drabić i Josip Šipek
9. Lovro Novak, OŠ Podturen 6. Primjena algoritama OŠ Dejan Drabić i Karlo Zadravec
9. Marta Topolnjak, OŠ Nedelišće 7. Primjena algoritama OŠ Dejan Drabić i Maja Barbić
11. Jakov Marodi, OŠ Nedelišće 7. Primjena algoritama OŠ Dejan Drabić i Maja Barbić
4. Ivano Lukačević, II: OŠ Čakovec 8. Primjena algoritama OŠ Dejan Drabić i Gordan Bartolić
10. Marin Rođak, VI. OŠ Varaždin 8. Primjena algoritama OŠ Dejan Drabić i Ana Obradović
4. Ozana Margotić, Prva gimnazija Varaždin 1. Primjena algoritama SŠ Miljenko Blažeka i Bojan Banić
8. Fran Janči, Gimnazija Josipa Slavenskog Čakovec 2. Primjena algoritama SŠ Miljenko Blažeka i Darinka Drabić

Želimo se zahvaliti našim natjecateljima za izvanredan trud i angažman na Državnom natjecanju iz informatike. Njihov rad nije samo odražavao vještine u programiranju i razumijevanju računalnih znanosti, već je bio izraz njihove strasti i posvećenosti prema polju informatike. Njihovo sudjelovanje na ovom natjecanju u tako velikom broju predstavlja vrhunac našeg napora i priprema kroz dugi niz perioda, ali je također početak njihove uzbudljive budućnosti u svijetu tehnologije. Bez obzira na rezultate, zaslužuju biti ponosni na svoje postignuće, a naša poruka im je da nastave graditi svoje vještine i znanje.

Svim sudionicima čestitamo na trudu te im želimo sve najbolje u budućim poduhvatima.
Vaša strast i talent jamstvo su uspjeha u svemu što radite!

Posted by Dejan Drabić in Nekategorizirano