Razmišljaj računalno: Pustolovina naših polaznika u svijetu programiranja!

Pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti i obrazovanja, u organizaciji udruge Mladi informatički stručnjaci (MIS) održavaju se tečajevi “Razmišljaj računalno 1“ i „Razmišljaj računalno 2”. Učenici osnovnih i srednjih škola imaju priliku sudjelovati u izazovima programiranja i algoritamskog razmišljanja u prostorijama Tehnološko-inovacijskog centra Međimurje (TICM).

Naši tečajevi programiranja za djecu su u punom zamahu, a naši polaznici već ostvaruju značajan napredak u razvoju svojih programerskih vještina!

Glavni cilj tečaja je unaprijediti računalno razmišljanje kod djece, s naglaskom na primjeni računalnih algoritama. Kroz tečaj, polaznici detaljnije proučavaju programski jezik Python i alat PyCharm, koristeći ih za rješavanje izazovnih problemskih zadataka. Rješavanjem konkretnih problema, učenici ne samo učinkovito usvajaju programske koncepte, već i razvijaju svoju kreativnost, snalažljivost i kritičko razmišljanje.

Na tečaju smo proveli detaljnu analizu županijskog natjecanja kako bismo podigli nivo naših polaznika. Cilj je bio produbiti njihovo razumijevanje specifičnosti zadataka i unaprijediti njihovu sposobnost rješavanja problema.

Tijekom analize zadataka, polaznici su naučili prepoznati ključne elemente, definirati nepoznanice te oblikovati odgovarajući plan rješenja. Vizualizacija problema bila je od ključne važnosti za olakšavanje pronalaženja rješenja. Naposljetku su ta rješenja implementirali u programskom jeziku Python, pri čemu je naglasak bio na čitljivom, učinkovitom i elegantnom kodu. Osim samog rješavanja, raspravljali smo i o strategijama za optimizaciju koda i testiranju rješenja.

Analiza zadataka sa županijskog natjecanja bila je izuzetno korisna i poučna aktivnost koja je značajno unaprijedila razumijevanje problema i vještine rješavanja kod polaznika. Tečaj se nastavlja s ciljem dubljeg usavršavanja njihovih programerskih vještina i pripreme za sudjelovanje na daljnjim natjecanjima te samostalno rješavanje složenih problemskih zadataka.

Posted by Marin Drabić